BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, maj 10

Söndag / gamla minnen...







Ja på söndag ska människan vila står det i bibeln :P *haaha*

Nu har min granne köpt en 85o härmapa :P
Så man blev lite sugen på byta bil nu igen, det där svänger som fan om bilbyte lr inte. Måste juh fan vara säker så man inte ångrar sig sen. Men min lilla bil för va med ett tag till :D

Idag har man städat råttburarna och dammsugat efter dom, skräpar ner så mycket.

Så har mamma hjälpt mig räkna ihop hur många timmar ja jobbar varje månad så det inte får överstiga 165h men mina slutade juh så klart på 200h :O
Hjälp, måste ringa chefen o fråga vad jag ska göra, om man får välja bort pass själv och vilka pass ja ska ta bort med tanke på att jag är eftertraktad på båda mina jobb så det kommer inte funka om ja tar bort timmar :(
Usch drygt...
Så imon ska ja ringa o fråga...

Imon ska jag träffa älskling igen, känns som evigheter sen sist :( Så ska jag jobba igen förhoppningsvis...

Har hittat massa gamla bilder på morsans dator som kommer komma upp på min Bdb... Men slänger in en här också... :D

0 kommentarer: