BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, maj 10

Veckoplanering...


Ja jag vet jag har sjuk humor :D *Haha*


Vad underbart det va att bara va hemma en HEL dag, länge sen man gjorde det.

Har umgåtts med brossan hela dagen idag. :D Spelat tv-spel och knäppt kort på mina bilar och skrattat :P

Jag som va lite orolig för vad jag ska roa mej med nästa vecka dom dagar jag inte jobbar, så blev det fullt i veckan :D Härligt!

Måndag: Jobba och träffa älskling :D
Tisdag: Leka med Fiaa <3 Och vika servetter :D
Onsdag: Åka ner på bynn o umgås med Malin :D
Torsdag: Ev. jobba. Annars ingenting -fiska om vädret är fint
( som ja sagt flera dagar, men aldrig blivit av)
Fredag: Jobba 13-11
Lördag: Går av -11 sen snabbt till Bjärre och försöka hitta nå fina kläder och åka på Fiaas o Daniels dop till sötungen Casper :D
Söndag: Jobba igen.

Härligt härligt :D

3 kommentarer:

Fiaa sa...

Wohoo, mycket fiaa, det är najs det! :)

Fiaa sa...

Sv: Ska höra med Daniel om priset. Ja, Loke är tyvärr kastrerad, han var på Freja igen 12 timmar efter att hon fött, så vi hade inget val. Så, Freja har friat till någon herre i bjärre. Vi hade en svart bedårande katt som satt på vår altan så jag hoppas det är den :)

Jessica sa...

hahah typiskt dig!! :P
SV: ja jo vi har väl lite sånna planer, men det är längre fram.. just nu ska vi köpa mig en skoter.. sen har vi husplanerna innan raggarbil..(: Vi måste träffas snart!!: <3