BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, juni 26

Fredag kväll...


Japp, nu sitter jag i sängen o skriver ännu ett blogginlägg...
Gör det visserligen inte så ofta som jag velat, men har mkt annat för mig så det blir liksom aldrig av... =/
Skriver flera små inlägg på bdb:n ist. De flesta som läser min blogg har mig på bdb också så...

Kan börja med att skriva att min älsklingspojke har fyllt 21 i tisdags :D Grattis älskling! <3
I onsdags så firade vi våran 5års dag tillsammans coh åt på China, suuper gott =)

Sen blev jag juh erbjuden en lägenhet i Våmhus som jag tackade nej till eftersom man inte har pengar :(


Och så ska jag o morssan ha ett Erotikparty i slutet av sommaren, så hoppas jag att ni kära vänner ( ni vet vilka ) kommer :D *Pekar* ;-)

Första doppet i Kråkberg i torsdags, en ren impuls grejj. Hade köpt med mig jordgubbar som va billiga på Maxi som jag o älskling delade på och åt på stranden o myste och såg ut över sjön <3
Sen fick jag lov bada fötterna som jag alltid ska göra, va lite kallt i början med sen gick det bra.
Så fick för mig att vi skulle bada.
Tjatade på älskling tills jag fick som jag ville, så vi tog av oss till underkläder och gick sakta i tills vi tillslut doppade oss. Simmade tillsammans o skvätte vatten på varannmyste med varandra i solen och en och en annan kyss :P
Så underbart romantiskt, <3 älskar vatten i alla former. Jag tror ja va en fisk i mitt förra liv... xD

Helt magisk underbar kväll så mysigt o roligt har jag inte haft på länge. Har inte skrattat så mycket som jag gjorde på den kvällen på evigheter. Älskar dej verkligen Andreas. Du är mitt livs kärlek! <3 Skriv en kommentar älskling ;) *hihii*

Så var det kul på jobbet på badhuset legat i en solstol o solat medans barnen badat och bränt sej som faan. Vilket underbart jobb man har ibland då allt går bra :D



Idag har jag o älskling vart en sväng till Borlänge, rolig dag och smällhett ute, så man blev juh helt slut av värmen. Somnade tom några ggr i bilen på väg hem...
Jag köpte ett par tofflor, linne, mat så klart på MAX, En till råtta som numera heter Stina :P Vet inte varför...
Sen ska 3:dje råttan komma hem till mig på tisda Maja ska hon heta. Så blir det som vanligt igen med lite kraffs i rummet så det inte blir för tyst :P
Köpte också en takfläkt som jag o pappa monterade ihop :D Så nu e det svalt o skönt i rummet. Underbart! =) Dagens klipp, mkt bra köp.

Ikväll är det också LK på Berget ska inte dit den här gången för jag jobbar lö-sö... Vart så himla seg då jag va ut till Vansbro och skulle jobba dagen efter kl 8 på morgonen när man kommer hem 4 så då e man lagomt trött...

Ska nog mysa till det med Twilight o se den ännu en gång, men den filmen e juh så fiiin så :) + Chips då... Försöka lägga mig tidigt... men de vet man hur det brukar gå :S


Lagat mat åt familjen också medans dom drack innan dom ska upp på berget.

Då blev det lite kycklig och potatiskroketter (stavning?) med min egna kalla hemgjorda sås som e asgod till kycklig. Sallad med fetaost o oliver o advokado o lite till ;) Fick int ha i kidneybönor för gubbarna här hemma :S

Sallad e så underbart gott så :P

Vart ett ganska långt inlägg. Funderar på göra om bloggen igen, tröttnar ganska snabbt.


Sitter o lyssnar på musik ska väl spela lite på facebook. Kommer aldrig klå Fiaas rekord i Bejeweled2, det e skitsvårt :S Öva öva öva :P * Haha *

Och nästa vecka blir det ännu mera jobb, så vet inte om jag kommer ha tid att skriva ett inlägg då så ni e beredda på det xD

Nepp nu kommer jag inte på något mer att skriva... Puss på er! <3

0 kommentarer: