BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, juni 21

Det va den helgen det....


Japp som sagt, det va den helgen det...

Jag med mitt fruktansvärda dåliga minne kommer knappt ihåg vad jag gjort i helgen.
Massa mys med älskling iaf <3


Fredags kom han hit till mig igen efter han jobbat klart, han va hos mig även i onsdagskväll-natt och torsdags med. Blev lite spontant det där.

Båda trodde att vi skulle jobba i helgen men så blev det inte, så då tyckte vi att han skulle komma till mig ist o hitta på nå mys :P

Fredagen bestod väl av midsommar firandet åt lite sill och potatis o lök o kryddor i aliminiumfolie på grillen muummmss...
Sen mera grillat på kvällen när älskling hade kommit.

Så åkte vi hem till Fiaa o Daniel o pratade o spelade Chicago :D Skit kul =) Tack så mkt :D <3


På lördagsmorgonen så dog "S" min ena råtta under natten då vi sov tror jag för den va död på morgonen upptäckte jag när jag skulle ge dom ny mat =(

Så blev så klart skitledsen så älskling fick trösta mig så hämtade jag en kartong o lämnade i "R" däri för att min farbror ska komma och ta med den för att senare avliva den.

Så då åkte jag o Andreas ner på bynn o åt glass och så hyrde vi film som man inte gjort på tusen år för nu mera laddar man ner filmer.
Men det va faktiskt jätte kul :D Pappa, jag o älskling kikade på Final Destination 3 i Tv-rummet med surroundljud =)

Helt annan upplevelse att se film då...

Jag har visserligen ett lite bättre inne hos mig men ska helt klart köpa ett bättre senare när man skaffat sej något eget...

Idag har vi lämnat tillbaka filmerna och åt glass på Östängs igen, suuuper gott. Där får man iaf stora glasskulor jämförts med Mora där man får hälften så stora...

Vi spelade kort med mamma o dom va dumma för jag inte vann. Så jävla dålig förlorare jag är. Önskar att jag inte vore det :(
Vi har även spelat kubb två ggr som vi vann varsin gång :D Sen har vi myst innan han skulle åka hem...

Och så startade jag datorn efter han hade åkt o kolla det jag brukar som jag inte hade gjort på hela helgen så var det självklart miljoner inlägg överallt man får lov att kolla xD

Japp det va det de ;) Kom visst ihåg vad jag hade gjort för nått efter ett tags betänketid :P

Nu ska jag fortsätta se klart filmen påbörjade att se i fredags då älskling kom innan jag hann se klart den :P Så underbar film det är! " The Notebook" Puss <3

0 kommentarer: