BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, juni 18

Snart e det helg...

Jag som lovade mig att jag skulle bättra mig på skriva i bloggen. Men nu har det inte vart en månads uppehåll lr mer iaf.
Men kommer inte på nått att skriva. :S

I onsdags var jag på en utb för sommarvikarier som jag inte alls kände mig hemma, jag jobbar inom LSS och inte hemtjänsten som de handlade för de mesta om, och det som innehöll om olika utvecklingsstörningar kunde jag redan! Helt värdelös dag för övrigt. från kl 8-16-30. Direkt efter det åkte jag till Rättvik o träffa Malin =)
Vi gick ner till Siljan o hade köpt med oss gott nyttigt bröd med keso på och cashewnötter och jordgubbar :D Sååå goott...
Pratade en massa. Jätte trevligt!
Sen efter det så åkte jag hem till Sofiaa o Daniel en sväng o tog lite jordgubbar till dom också där älskling va som följde med mig hem. Slocknade nästan direkt för vi båda va trötta efter dagen.

Idag har jag o älskling myst hela dagen lång =) Indiana Jones filmerna ( lr iaf två ) :P

Fan vi glömde baka snickers kom jag på. Äh det får väl jag roa mej med imon lr nått...

Imon är det Midsommar :D
Undra vad man ska hitta på då, har inge dricka för systembolaget är juh stängt imon :S
Då ska jag till Trekanten o kolla på Fiaa som ska sjunga :D <3

Äta grillad mat kanske :P O ta nån grogg o mysa hemma tillsammans med the family ;)
Sen resten av helgen har ingen aning.
Blev bjuden på fest hemma hos Emelie men ja vet inte, till Risberg utan dricka är inte det bästa kanske... =(


Sen ska jag ta bort två av råttorna kan inte låta dom lida för min skull :( Så då blir det en kvar. Stackars P, Aldrig haft endast en :(

Mina hundplaner växer o växer hela tiden. Om man kunde få en lägenhet i höst vore de skit bra... Lr helst nu på en gång. Men jag kan söka o Rättvik o Orsa för där e det lättare att få lägenhet har jag hört men ja vill fortfarande bo i Mora :P

Färga håret o fixa mina naglar ska jag göra nångång i helgen iaf :D Får se hur det blir då :p

Nu vet ja inte vad ja ska skriva nå mer... Haha jag klagade på mig själv att ja inte visste vad ja skulle skriva, så blev det ett aslångt blogginlägg sen xD

Jaja Puss på er alla som läser min blogg :P Har faktiskt ingen aning om hur många det är heller :(

Nu ska jag dricka oboy ( världens godaste dryck - enligt mig )

2 kommentarer:

Fiaa sa...

Mums med jordgubbar, thanks ;)

Malin sa...

klart ja läser din blogg :) de va jättetrevligt att du hälsade på hos mig.. snart ses vi igen hoppas jag!!! Jag får hälsa på dig :) puss