BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, september 11

Drar snart ;D

Japp nu sitter man och blåser håret, och ska väl platta det lite med.
Ska väl snart dra snart. Ta med brossan i pärlan :P

Jag hade velat ha en extra baslåda till mitt hemmabio. Mkt krångel med det där. Ska man ha en till förstärkare då och hur kopplar man det!? Kan någon så får ni mer än gärna kommentera lr ringa mig lr kontakta mej på något annat vis...

Hoppas det blir kul ikväll iaf. Inte äta nått idag, de skippade jag och sparar mig tills ikväll. Kanske man inte behöver lägga ut så mkt pengar på dricka *hahahaa*

Nu drar jag!

1 kommentarer:

Nina sa...

Hej! Jo jag har kommenterat förut :P Läser inte bloggar så ofta, mest när jag inte har massa plugg att göra.
Men då är en av dom jag läser din blogg :)
I helgen ska jag inte göra nåt speciellt, tar dagen som den kommer.
Ja vi får ses nån gång, vore jättekul! Puss & Kram