BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, september 12

Kul kväll igår :D

Japp nu sitter jag på jobbet och ska skriva lite här innan jag går o lägger mig. Och det här tangenbordet låter som fan, så man nästan väcker barnen som sover... :S

Igår va det iaf skit kul på personalfest med Nenne och Carola. Först hos Carola på lite fördrinkar och snacks. Sen skjuts till Wasastugan men dom hade ingen mat där som vi hade planerat det. Tänkte käka där men då blev det Wasagatan 32 ist, och käka nått skitgott med kyckling som va dyrt som fan och öl till maten :D

Sen blev det ännu flera drinkar på Lilla Krogen ist för Wasa... :P

Skit kul verkligen, så underbara trevliga människor man jobbar med, kan prata om allt. Skrattade massor igår o lite dricka med xD
Andra personalfesten men de kommer flera. Vilket underbart gäng. Vilket jobb man har! I LOVE!
Kvällens drink va Pigelin, asgod. Så köpte man även en Orgasm för att prova den med ;) *Hihi*

Så åkte man hem ganska tidigt igår efter 12 nångång för man skulle börja jobba kl 9 i morsse.
Så va man lite borta i huvudet på morgonen antagligen en blandning av alkohol och för lite sömn.
Älskling va så snäll att han skjutsade hem mig så slapp mamma åka o hämta mig. Så Andreas sov hos mig. Såå mysigt! Impulsgrejj :P Sov man skönt den natten tillsammans med honom... =)

Imon går ja av 9 igen så sticker jag hem till älskling och är med honom några timmar innan han börjar jobba, så ska jag väl hinna hem o lägga mig i sängen o vila några timmar innan jag går på natten igen på söndag. 21.00-16.30 imon. Så jobbar jag hela veckan ut.
Måste försöka hinna plugga nåndag också...

Fan nu ångrar jag mig att man inte tog nå kort igår kväll :S

Naaaj nu ska jag väl kika runt lite till och lägga mig tidigt, får se om man kan sova nått inatt på jobbet :P

0 kommentarer: