BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, september 29

Gravid ?

Ja det va ett tag sen jag uppdaterade mig här. Har vart fullt upp från morgon till kväll nu.
För nu går jag i skolan tills imon, så lär väl få alla uppgifter då...

Hade så fruktansvärt ont i magen idag, spydde i morsse så vet jag inte vad det är för fel. Jag brukar aldrig ha ont i magen. Varit konstig i flera veckor och mått illa. Så på näst sista lektionen fick jag lov att ge upp, kunde inte koncentrera mig på vad läraren sa så då åkte jag hem. Hoppas att jag inte missade något viktigt :S
Och rubriken satte jag där för ni skulle läsa verkligen allt och se om jag verkligen va gravid. *Haha* Neeej det är jag INTE. Kan inte vara! Hihi...

Men hann inte så långt att åka hem, för Andreas ringde mig. Så han har köpt en säng och ett köksbord vi sett på nätet idag. :D Medans jag var i skolan...
Så hjälpte väl till lite att flytta in det i huset. Går väl framåt iaf.
Det blir väl mera saker i helgen som ska flyttas så man kommer i ordning nån gång. Kommer bli jätte roligt :D Längtar verkligen!
Mycket saker som fattas. Men vi handlade rejält idag och gjorde slut på massa pengar :P

En mindre rolig sak att vår hyresvärd är allergisk mot djur, så då kommer jag inte få ha någon katt där =( Blev såklart besviken men det är smällar man få ta, tyvärr. Köpt massa katt saker i onödan :'( Så Cleo kommer få hitta ett annat hem =( Känns inte bra kan jag säga...


Ja nu ska jag fortsätta och kika runt lite och vila mig, kom typ nyss hem jag och Andreas åt lite mat innan vi for hem och delade på en pizza men jag känner mig fortfarande konstig i magen...

Godnatt alla =)

0 kommentarer: