BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, september 30

Mkt att göra... =)


Hösten är så fin =)
[Bilden är tagen på promenad med jobbet]

Mkt att göra hela tiden, kul att det händer lite saker iaf, ist för att det ska vara helt dött...
Idag fick vi alla tusen uppgifter vi ska göra innan oktober månad är slut.
Lite stressigt men det ska nog gå. Det är juh kul så =) Bita ihop får man göra ibland :P

Idag efter skolan har jag vart och handlat massa saker. Skulle titta på en höstjacka men den jag va ute efter va för dyr, vill inte lägga ut 1700 på en jacka nej nej nej. Så då kikade jag runt lite på stan och handlade för ca. 600:- på Cubus. Underkläder och toppar och linnen :P Behövdes! :D

Sen handlade jag för lika mkt på Jysk, sängkläder och lakan o så. Kul allting känns :D

Och imon är jag "ledig", då ska jag väl plugga när Andreas jobbar.
Är väl inte direkt ledig när man ska plugga heller.
Sen ska vi väl börja flytta nångång i helgen så kan jag plugga på fredag med :P
Om jag orkar dvs...

Så har man tagit tag i att göra massa saker inom jobbet och vart på kommun osv ida med. Känns bra att få gjort allting man ska.
Det är väl studerandet och flyttningen nu som är i fokus. Utöver jobb då och då!
Annars är de inge mer. Sköönt!
Sen ska jag väl börja inskola mig på mitt 3dje jobb blir det dåe...


Ja man kanske skulle ha gjort någon mat om man bara hunnit äta lunch på skolan idag.
Svårt och komma på mat :S
Har ni några förslag på maträtter som är goda och enkla och går fort att göra!? :P
Kommentera gärna!

Puss puss

0 kommentarer: