BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, september 2


Ja ÄNTLIGEN är jag hemma. Vid ca. 22 kom jag hem. Gick upp halv Sju imorsse, sovit skit dåligt...
Hektisk dag idag.

Vart i skolan från 8-14 och sen direkt till jobbet...

Skolan har nu börjat, har fått hem uppgifter som ska göras. Så nu om någon dag ska det pluggas!!
Ser framemot det, kommer nog bli roligt. Så har man fått en FirstClass igen dåe som man hade förut en gång... Skit bra! =)

Och på jobbet är det som vanligt helt underbart att vara på. Älskar att jobba.
Har faktiskt även saknat skolan i perioder så nu får man plugga igen. Känns faktiskt bra än så länge. Helt suveräna lärare. Berättat mina svårigheter nu fårn start så det vet om det. De tog det jätte bra och var glada över att jag va så öppen och sa det direkt så dom vet om det i dom här kommande 2åren jag ska gå i skolan.
Verkar ASBRA allting. Är så nööjd! Kunde inte bli bättre. Jag som förberett mig på det värsta...

Min färgblindhet tog de hänsyn till och min "kommande stress" jag VET att jag kommer få, sa det bara att jag ska ta en sak i taget och berätta precis som det är...
Jag gör juh det trots allt för min egen skull och det är en frivillig kurs så man sköter allting själv, då e det juh ingen som klagar på att man inte gjort det ena och andra som det va lite grann i gymnasiet. Så skönt att kunna ta ansvaret helt själv. Men ibland skulle man vilja ha det här att nån puttar på en att göra saker... :P

Och så vill jag förtydligöra en sak!

Om den som trodde mitt jobb var lätt, har inte en jävla aning om hur egentligen det är. Det är så himla mkt som folk inte har en blekaste aning om! Kunskap krävs! Vilket jag redan har för mit yrke men, jag valde juh den här kursen för att fördjupa mig om ämnet, vilket är aldrig fel att lära sej mera!!
Fast försejj dom här dagarna vet jag redan allting vi har tagit upp osv, men det är nyttigt för hjärnan att hela tiden läsa...

Ska säga det att jag är helt slut nu, mkt att göra/ tänka på idag och mkt att hinna med...

Jag har skiiiiit ont i öronen nu ikväll så jag knappt kan ha ljudet på för konversationer på msn. Så då kan ni förstå hur ont jag har i öronen idag!
Mörbultad!

Nä nu ska jag läsa "lite" bloggar och farma lite xD

So long <3

0 kommentarer: