BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, september 2

Taack Älskling <3

Jag måste bara skriva ett till inlägg om hur jävla underbar min karl är <3

Taack Andreas för du alltid ställer upp för mig. Det uppskattar jag till 1000!

Min lilla egna datatekniker. Kanske skulle haft ett sånt yrke ist? :P

Taack för all hjälp jag har fått när det gäller datorer, och all hjälp jag kommer få! :D

Jag för min del har aldrig begripit mig på det där med datorer. Det är de näst värsta jag vet, att saker och ting inte går som jag vill! Har aldrig haft något intresse utav det, och då lär man sej inte heller... Det är för svårt med alla konstiga begrepp jag inte fattar nånting utav...

Ja ni som har väldigt lätt med detta har juh även problem med andra saker. Man kan INTE vara bäst på allt. Alla har sina för- och nackdelar... Alla har problem!

Jag kommer ALLTID att älska dej mitt hjärta <3 I väder och vind. Älskar dej så enormt mkt.
Det är dej jag vill dela resten av mitt liv med. Jag vill att du är far till mina barn i framtiden. (Även fast det kommer ta ett bra tag innan man tänker tanken på att skaffa några barn)
Saaknar dej min älskade fästman!

Ja jag kan hålla på i evighet hur mkt du betyder för mig, bäst jag slutar här.
Du är iaf bäst. Och såklart som i alla förhållanden kan det inte vara super bra hela tiden, för om det är det är det något fel. Alla bråkar ibland och det är nyttigt för att veta vart man står i förhållandet om man klarar alla snedsprång lr vad man ska kalla det. Kommer inte på ordet jag letar efter men va faan xD

Och ska även påpeka att älskling skrev sin första kommentar i min blogg här förut, trodde inte han följde min blogg så och läste verkligen allt. Men det gör han faktiskt och det förvånade mig, men jag blev väldigt glad :D

Kollade igenom lite bilder på datorn jag hade på Andreas. Här är en bild på honom då i alldeles i början av vårt förhållande. Helt ovetandes om hur mkt vi skulle tycka om varandra...
Och att det faktiskt höll av slumpen så säga... Ja du vet älskling ;) Lite privatliv måste man ha =)

Så söt, ligger mellan benen på mig o njuter ser de ut som ;) *Haha* Kinky lr? ;)
Tror det här kanske kan ha varit en av första gångerna han skulle sova hos mig, ni vet själva hur det va att träffa en ny människa och släppa in på livet hur lång/kort tid det kan ta...
När man e nyförälskad och tänker på en person hela hela tiden, och är nervös i dens närhet och vågar inte riktigt vara sej själv.
T.ex. Saker som tar lång tid att kunna göra föräns man känner sej trygg. Om jag ska ta ett exempel från mig själv, så kunde jag inte äta inför den personen jag tycker mkt om... Ja de tog väl flera månader innan jag kunde göra det.
En annan sak som jag inte tänker ta upp här, var att den saken tog nästan två år för mig...

Ja hur olika det kan vara från person till person...

Jag har juh alltid varit så att jag har svårt att lita på personer för när jag väl har öppnat mig så försvinner dom kompisarna man hade lr snacka bakom ryggen. Vilket jag lärt mig idag. Vilka personer man kan prata med och andra inte...
Men jag kan verkligen göra ALLT med dej Andreas. Är så lycklig att jag har dej. Även fast det tog ett tag innan jag öppnade mig för dej. Men du stannade kvar, som inte många har gjort! (pga ens bakgrund) Helt sjukt kan jag säga!






Nä nu ska jag fortsätta med det jag höll på med :P

0 kommentarer: