BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, september 9

KLAR nästan iaf...

Yeeesss!! Nu är jag KLAR eller iaf nästan...

Det ska bara renskrivas på dator alla mina anteckningar i blocket :P
Känner mig asduktig, gick bättre än förväntat kan jag erkänna. Gud så skööönt det känns!!
Men nu känner jag lite så här. - Jaha, vad ska jag göra nu då!?
De va länge sen jag inte hade nånting att göra...

Vaknade sent ida, kl 12 typ. Latat mig i sängen ett tag och pratat med älskling i telefon =)

Jag ska nog se en svensk thriller, men vilken. Nu är jag inne på sånna filmer. Kanske skulle sett ALLA Wallander filmerna igen!?
Har ni något förslag!? Kommentera snälla :P

2 kommentarer:

kajsa sa...

Kan tyvärr inte ge något förslag på svenska thrillers, pga att jag avskyr dem, hehehe.
men annars kan du alltid se Donnie Darko ;D

Sofiaa sa...

Hahaha varför kände jag på mig att Kajsa skulle kommentera det? Hahaha.. Blä för svensk film, men gå på bio och se District 9 ffs :D