BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, september 8

Hösten är här!

Fan vad kallt det börjar bli på mornarna nu. Frost på rutorna och gräset... Bhhrrrhhh...

Märks tydligen att vintern snart är här... Längtar till snön så jag äntligen kan ge igen att möla älskling som han gjort på mig varje år xD Vänta du bara älskling!! *Haha*

Idag gick det bra första dagen på jobbet, mkt nytt att lära sej. De tar tid men kul är det! =)

Så skulle man till skolan o logga in på datan så självklart hade man glömt användarnamn och lösen!? Vad att göra? Nej, mejla läraren kanske... Får se....

Så har ja haft huvudvärk hela dagen idag, så jag orkade inte plugga när jag kom hem så blev det ändå så sent. Så det va skönt att bara ta det lugnt, sitter i sängen o glor på Idol imellan åt... Så kul o se på dom som skämmer ut sej i tv :P

Så på jobbet ringde en kvinna från MoraStrand och sa att jag blivit först på en lägenhet, så jag ska höra av mig om jag ska ha den lr inte. Synd att det ALLTID är dom jävla pengarna som styr... Räcker till ingenting.
Det e sjukt att vi som jobbar med människor får så fruktansvärt dåligt betalt...!

Måste till Kapphal nån dag i veckan på torsdag måste det bli, och kika när det e rea får se om de har nå underkläder som passar mig efter alla krav, det ska va snyggt och bekvämt och billigt xD

Imon e jag iaf LEDIG! Då blir det sovmorgon 3000! Eller "ledig" vettifan. Ska plugga igen...

Ja nu ska ja fortsätta skratta lite från Idol ;) Sen blire svensk thriller "Den utvalde" Den e asbra med snygga Andreas Wilson.

Saknar MIN älskling ♥

0 kommentarer: