BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, oktober 3

Lördag kväll =)




Idag är det lördag. Godis time xD *Haha*

Vaknade halv tio idag, sjuuukt tidigt för att vara mej. Fiaa vart t.o.m förvånad när jag kom in på msn i morsse :P
Klädde på mig, sminka mig, åt mat, borsta tänderna osv.
Sen packa in bilarna dvs pappas och mammas bil för att ta lite grejjer till huset i Mora.
Andreas va hemma och skruva med bilen som inte är klar ännu...
Gjort massa nytta idag, jag o mamma. Kul har vi haft också. Älskar min mamma :D
Vi har så mkt roligt ihop när vi är själva... Min mamma är som en vän som man kan prata allting om... :P
Tog väl hela dagen.

Kom hem för en stund sen. Hann gå på bolaget idag med me mammie :P Köpte två flaskor :P
Gjorde en skit god shots. Eller flera :P Med två lager, skit läckert :D

Nu blir de snart god mat och gott dricka, ska nog blanda en grogg med de där mumsiga jag köpte xD

Sen blir det Körslaget med Team Stefan. Hejja hejja, ikväll ska vi fan hejja :D


Bye bye ha en trevlig kväll =)

0 kommentarer: