BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, oktober 2

Natti natt

Ja ligger här och väntar på tills älskling ska komma hem. Saknar han sååå mkt!
Kan inte lägga mig o sova för ja vet att han inte kört av vägen lr nå sånt... Man vet juh aldrig för dom där jävla älgarna som springer mitt i vägen.

Har ja sagt det att jag mötte en älg här om veckan. ABS:en fungerar har jag konstaterat, då kan ni förstå hur hårt man bromsat och hur nära den va. Skrek rätt ut gjorde jag med. Skit stor och med en stor krona på huvudet. Uuusch det va läskigt kan jag säga... Förstöra nya bilen hade INTE varit kul. Då hade ja grinat floder...

Nu kom älskling hem :D Jag e lite myssugen, får hoppas att han inte är alltför trött :P

Så såg jag den där filmen i studiesyfte, den jag missade när jag åkte hem tidigare från skolan i tisdags för jag hade så ont i magen. Den hette "Den nya människan" Den va grymt bra och sevärd.
Handlar om hur det va förut...

Men nu ska jag stänga ner alla program... Och prata lite med älskling om imon...

Natti natt

0 kommentarer: