BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, oktober 2

Plugga...


Idag vaknade jag vid halv 11 och drog mig i sängen och höll på somna om som vanligt. Andreas ringde mig några minuter senare och frågade om ja sov. Så mkt hann han säga innan han fick larm på jobbet... Haha hinner aldrig prata nå när vi jobbar xD

Sen gick jag o tog en skön varm dusch, naturligtvist hade det ringt några ggr på mobilen när jag stod i duschen.
Sen när jag skulle precis ringa upp Andreas så ringde han upp mig.
Han undrade vad för tvätt och sköljmedel han skulle köpa. Naaw Så gullig. Han undrade vilket märke och vad de ska lukta osv. För han tänkte juh på att jag är allergisk mot vissa tvättmedel.
Så himla söööt! :D

Nu äter jag frukost varm oboy och en macka med hushållsmedvrust på. Gött! :P

Kan inte leva utan oboy, därför har jag inte motivationen att börja gå ner i vikt för jag inte kan sluta med det som är godast och mest socker i :P Hehe...

Nej nu ska jag faaan plugga nu när jag har tid! Och älskling kommer inte hem föräns ikväll/natt...

Ha de fint! Känner mig mera positiv ida =)

0 kommentarer: