BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, oktober 1

Usch och Fy och Blä!

My L♥ve


Ja usch, idag har man inte gjort nånting alls. Det har inte varit skönt heller som jag trodde det skulle vara.
Jag kan inte göra det jag vill för då stör jag Andreas som sitter i samma rum.
Är inte på så bra humör idag av olika anledningar.

Jag hade velat plugga! =/

Jaja, jag har tråkigt som ni kanske förstår... Hade velat åkt hem till Fiaa men hon e juh inte hemma.

Gud va skönt att flytta till Mora sen, nära till allting. Alla kompisar och stan och handling osv. Sån lättnad. Kommer kunna träffa dom vänner som jag inte har haft tillgång till alla ggr.
Jag kan festa i Mora utan att vara beroende att ha skjuts hem, för man kan gå.
Jag ska gå på krogen, för jag har inte haft tillgång till det heller. Kommer bli nice!

Men så ska jag självklart komma hem till mamma och pappa och lillebror nångång ibland och sova hemma! Träffa Fiaa ska jag också göra :P

Saknar dej Jessica, hoppas du läser =)

Nej nu ska jag försöka hitta på nånting, åka ut vad fan som helst...

2 kommentarer:

Sofiaa sa...

Klart du måste hälsa på mig <3 :)

Jessica sa...

Hihi klart jag läser!!
Jag saknar dig så jävla grymt mycket med!! :) <3