BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, oktober 7

Tid & pengar...

Tid och pengar
- Räcker aldrig till...

Ja idag försov sej älskling, så han blev väckt av en kollega från jobbet som ringde kl 8 när han skulle vart där halv xD Han hade inte hört alarmet nått. inte jag heller för den delen.
Sånt som händer. Så då va han ledig tillsammans med mig.

Han kunde juh inte somna om sen dess, men de gjorde jag :P Sov tills 11 typ sen gjorde jag mig i ordning för att följa älskling och handla lite mera grejjer till stugan...
Vart där hela dagen och åkt runt lite överallt...

Så håller vi på krånglar och kollar vilket bredband man ska ha. Mkt att tänka på när man ska skaffa sej sitt eget :D

Sitter här nu o kollar runt som jag brukar, så såg jag ett klipp på MJ:s spöke :S
Kolla själva får ni se.
http://www.youtube.com/watch?v=JWPE1Dd2QVo&feature=player_embedded
Tycker det är jätte intressant med spöken osv. Blir jätte rädd xD *Haha* Ska inte kolla så mkt på sånt när man precis ska till att lägga sej :P
Så datorn fick sej en smäll xD

Det va lite vad ja gjort idag, orkar inte skriva alla detaljer, inge roligt att lyssna hur mkt man diskat osv iaf :P
Vad har ni själva gjort idag?

Men nu ska jag snart sova... Natti natt...

Imon blir de väl mera handling skulle jag tro. Nu skulle man vilja vara miljonär! =)

2 kommentarer:

Sofiaa sa...

hahahaha kn inte sluta skratta till klippet hahaha XD

Jessica sa...

fy fan jag höll på att skita på mig ju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!