BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, oktober 6

Snöö :D



Snö igen, men den här gången mera snöö. :D


Kom nyss hem , åkte med mamma :P



Ida gick man upp vid 10 jag o älskling och skulle flytta massa saker till stugan, tar sin lilla tid. Men snart klara för att sova första natten hoppas jag blir snart =)

Ligger här och har asont :S Uuusch...
Saknar min nallebjörn, han jobbar till halv tio ikväll. Hoppas de går bra för han att åka hem i all denna snö.
I backarna på väg upp till Bjärre så hade en lastbil med släp stannat för den inte kunde ta sej upp, lite längre fram när vi kört om stod en v70 och fastnat i snön...
Men de gick bra med Jetta xD Haha mobbat :P
Mamma klappa ratten efter hon klarat sig upp utan att fastna, men de va nära på kan ja säga, snorhalt! :P Haha...

Fan vad de ska vara svårt med gardiner btw ... :S

1 kommentarer:

jessica sa...

SV: haha isvergie? öhh ja på min gård..;) Jag saaaaaknar dig och längtar tills du flyttar till civilisationen ;)