BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, december 27

Digital kamera :D

Jo nu alla läsare, ska det förhoppningsvist komma in flera uppdaterade bilder här på bloggen.
Jag har juh inte haft tillgång till någon digital kamera sen jag flyttade, för jag lånade alltid föräldrarnas.
Andreas kamera får jag inte låna tråkigt nog.
Så igår köpte jag mej en egen för julklapps pengarna... :D Wohooo!

Men usch vad jobbigt det är att vara småsjuk, täppt i öronen- så jag hör knappt nå, täppt i näsan och det rinner, ont i halsen, hostar och är trött jämnt och ständigt...
Så har jag fått en knöl på nedre ögonlocket eller vad det heter så jag kan knappt titta för det gör så ont, det gör ont varje gång jag blinkar :( Hur fan kan det bli så? Nån som är bra på mystiska åkommor?
Vettifan om man kan gå så till jobbet imon, lr om man ska gå till en doktor :S

Ida är jag ledig iaf, vet inte vad jag ska göra. Plugga borde jag göra men jag har ingen energi till det eftersom jag mår så dåligt :(

Nej inte har jag ätit något än heller... Nu ska jag nog äta nått, bara älskling har diskat klart =)

0 kommentarer: