BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, december 27

Paus Från Pluggandet...

Ja usch sen älskling åkte till jobbet vid 15.30 har jag setat och pluggat. Fan ont i ryggen man får då :S
Nej nu ska jag ge mig för idag, ta lite paus och lägga mig och vila i sängen och glo på tv:n :D
Längtar efter älskling...

Påbörjat på inlämningsuppgiften på datorn, och massa papper på anteckningar från huvudet i blocket som jag ska försöka renskriva på datorn nån dag då man har tid... Usch...

Diskat, tvättat, hängt upp tvätt, bäddat rent sängen, lagat mat, duschat, och MASSOR av plugg av den här dagen bestått av.

Sen är de massa bloggare som gör en hiss och diss per dag, så då tänkte jag också pröva på =)

Dagens hiss: Pluggandet kom igång :P
Dagens diss: Förkylningen och knölen under ögat =(

Sängen ser oerhört skön ut.. *hihi*

0 kommentarer: