BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, december 21

Lista...

I brist på annat kan jag slänga in en sån här lista som jag hittade nånstans :P

Jag utmanar ALLA!

Kom igen nu Jessica, Sofiaa, Nina, m.m.


Var kommer du ifrån? - Evertsberg/Bjärre
Heter? -Desirée Linnéa Anna Pell
Hur gammal är du? -20
När fyller du år? -21 April
Tycker du om någon just nu? -Älskar

Jag samlar på? - Miranda Nallar
Gröna eller röda äpplen? -Gula :p
Vem ringer du när du är arg/ledsen? -Jessica eller mamma
När klev du upp idag? -Runt 10
Har du sovit i din egna säng inatt? -Ja skönt vare...
Har du sovit ensam inatt? -Nepp
Har du strumpor på dig nu? -Japp, intersport strumpor som alltid =)
Hur svarar du i telefon? - Hallå, det är Desirée eller bara hallå...(Beror på vem som ringer)
Vad ska du göra ikväll? -Kolla på film :D
Vad ska du göra imorgon? -Jobba :D
Var vill du bo när du blir stor? - I hus med den jag älskar + nån kissemiss
Vad vill du bli när du blir stor? - Mindre...
Är det okej att gråta? -Ja självklart!
När grät du senast? - Några dagar sen...
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommaren
Laddar du ner musik och filmer från internet? -Ja vem gör inte de?
Skulle du göra om du vann en miljon? - Oj, mkt... Köpa mig en amerikanare och betalat av föräldrarnas lån, köpt ett hus, köpa mig en skoter och rest en massa.
Bär du glasögon eller linser? -Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? -Nej absolut inte, men dom är bra och sköna tycker jag.
Har du piercing? -Ja flera...
Har du tatuering? - Ja bara en... =)
Vill du gifta dig? -JAAA Absolut, men inte än...
Vill du ha barn? - Ja men som sagt inte än...
Solar du ofta? -Nej inte så ofta som jag skulle vilja...
Är du bra på att laga mat? -Ja det tycker jag nog (ibland)
Gillar du att dansa? -När ingen ser :P
Hur vig är du? - Som ett kylskåp :p
Vilken är din favoritglass? -88:an (Y)
Tror du på ett liv efter döden? - Ja det MÅSTE det göra!
Bor dina föräldrar tillsammans? -Jaa :D
Är du morgon eller kvällsmänniska? -Kväll
Vilken ögonfärg har du? -Gröna,grå, bruna
Vilka hårfärger har du haft? -Haft? Många de, blond, ljusbrun, brun, mörkbrun, svart, röda slingor...
Är du beroende av något? - Ja flera men de ska vi vara tysta om...
Röker du? - På fest...
Senaste låten du hörde? -Erik Grönwall- Higher
Vad gör du på helgerna? - Jobbar mest...
Brukar du bädda sängen? -Ja faktiskt!
Har du kysst någon under den senaste veckan? -Japp
Vad var det senaste du sa? -Öööö...!?
Vem kramade du senast? -Älskling kanske...
Saknar du någon nu? -Ja min kissemiss hemma och min bror...
Vem ringde dig senast? -Mamma :D
Var du glad igår? -Njaa... Trött...