BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, december 22

Myskväll...


Hej kära läsare =)
Idag har man jobbat igen, inte mkt att göra men alltid så himla roligt att vara där :D

Sen har jag fått lov att köpa nya torkarblad till bilen för ena hade frusit sönder, några speciella då allting är i plast och är på de nyare bilarna.
Och dom va suuuper bra. Tipsad av pappa. Hörs ingenting nu när man trycker på spaken :P

Sen har jag och älskling handlat lite smått och gott...
Vi tänkte ha en mys kväll, nu när vi är hemma båda två på kvällen, inte ofta det händer just nu när vi jobbar så mkt.
Så vi har köpt lite oskalade räkor, salta kex (Ritz), bredbar bonjour ost på. + Vitt vin...
Så det kommer bli mysigt. Får sätta på nån film att mysa till sen också :D

Imon ska jag på ATP-möte och jobba efteråt...

Har jag sagt att jag jobbar på Julafton. Boooring!!

Nej nu ska jag hitta på nå annat... Bye bye!

0 kommentarer: