BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, december 29

Lista...

2009 börjar gå mot sitt slut,
här är en sammanfattning av ditt 2009!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tatuerade mig... :D Och flyttade ihop med älskling...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag ger inga nyårslöften, för jag kan inte hålla dom ändå...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad jag minns...

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja...

5. Vilka länder besökte du?
Inga alls...

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Större hus och en katt kanske...?

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
3 juli då jag köpte min bebis :D

8. Din största framgång 2009?
Börjar gå skolan igen.

9. Största misstaget?
Jadu, ingen aning...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Japp, många ggr...

11. Bästa köpet?
Min 850, och min nya 42tum Lcd Tv...

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Massa, usch gjort slut på så mkt pengar det här året...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja men självklart!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2009?
Erik Grönwall- Higher , Takida -The Things We Owe Michael Jackson - This is it m.m.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Berg och dalbana... som vanligt...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Festat...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar...

18. Hur tillbringar du julen?
Julafton- jobbet och Juldagen- med familj och släkt och älskling.

19. Var du kär i år?

Joda de har jag väl varit ett tag.

20. Favoritprogram på TV
Paradise Hotel :P

21. Bästa boken du läste i år?
Jag har nog inte läst ut en hel, men påbörjat Om Jag Kunde Drömma...

22. Största musikaliska upptäckten?

Nja ja vet inte...

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Hur fan ska man komma ihåg det?

25. Något du önskade dig men inte fick?
På min födelsedag lr vid jul ?

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Inget minne av...

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja absolut!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Som vanligt...

29. Vad fick dig att må bra?
Jessica, mamma och älskling.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?

Mikael Persbrandt kanske :P

31. Vem saknade du?
Ingen?

32. Den bästa nya personen du träffade?

Sara på jobbet :P


Alla som har en blogg ska göra den här listan :P Ni vet vilka ni är. Men för en liten påminnelse.

Jessan, Sofiaa, Nina, !

0 kommentarer: