BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, december 29

29.12-09


[Usch fy fan vad risig man ser ut när man e förkyld]
Bilden tog för knappt en minut sen...

Ja som sagt idag ska jag jobba natt. Börjar kl 15.00. och slutar imon 09.15.
Idag blir det Thaimat :P Eller ja. Wokgrönskaker och nudlar och räkor...
Ska ställa mig och göra det snart...

På mitt jobb har dom en sån jävla skön kudde, så jag somnar direkt efter jag lagt mig. Så jag undersökte vad de var för en speciell kudde. Den speciella kudden kostar endast 799;- St! Och fan i helvete vad dyr den är. Men jag vill så gärna ha den :( Fuck också!

Dagens :
Humör: Trött
Plus : Inget än så länge...
Minus: Att de är så kallt ute
Kläder : Jeans och hoodtröja
Frisyr: Slarvig toffs
Låt: Martin Stenmark 1000 Nålar
Hur är ditt liv: Stressigt och rörigt.
Vill ha: En skoter
Planer: Shoppa :P
Dagens drog: Värktabletter och Nässpray
Dagens måste: Jobba
Händelse: Konstig dröm :S
Saknad: Skorpan
Ser fram emot: Nyår =)

Nu verkar ingenting fungera i detta hus... Älskling leker elektriker.
Nu skrek han över nån spindel. USCH!
Bäst att kontrollera...

0 kommentarer: