BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, januari 31

Förarbeviset :D


Hej kära läsare. Dålig uppdatering, -Ja, jag vet!
Har haft fullt upp...

I helgen var jag hemma i Evertsberg för jag skulle ta Förarbevis för skoter.
I lördags hade vi terori hela dagen.
Idag så har vi kört upp och haft teori prov. Det var 26 frågor och jag hade 1 fel. :D Wohoo. Det var bara rena slarv felet såg jag sedan för jag hade läst för fort som vanligt. :P
Så nu kan man köra skoter lagligt :D Såå glad, var jätte lätt juh... Men va osäker på nån fråga eftersom svaren var så lika...
Körde inte ner någon kon alls som vissa andra gjorde ;) Känner mig stolt för en gång skull. Man måste väl få känna sig duktig nångång.
Usch vilken ful skoter vi körde då :S Bläää säger jag bara.


[ Här hade jag velat fräsa på med skotran ;) -
Åmåsäng långt och fint :p ]


Sen har jag o familjen ( lr ja inte pappa för han e sjuk =( ) varit till min farmor som fyllde 81 år.
Pappa håller på skruvar sönder min skoter säger han :( Så jag kan inte åka nästa helg som jag ville :( Allt för att jävlas såklart...

Usch vad jag är trött, fryser efter skoteråkning i -28 minus grader så blir det ännu kallare på det när man kör :P Förfrös fingrarna, tog inte på mig extra vantar, som jag brukar...

Vid typ 4 började jag åka hem mot Mora igen, så var jag upp på Maxi för att köpa nässpray, tror pappa smittade mig för nu har jag börjat hosta =( Så blev det lite extra som vanligt när jag handlar. När jag ska köpa 1 sak blir det oftast 3 grejjer till eller fler. Andreas brukar bli arg på mina impulsköp jag gör :P *Hihiii*

Usch har diskat upp efter min karl och hängt upp tvätt som var här hemma. Andreas är och jobbar och slutar 22.00 lr nått....

Nu tror jag att ja ska lata mig i sängen en stund, senare ikväll ska jag ta en efterlängtad dusch! :D

Långt inlägg igen :P Hoppsan =)

Men ha de fint alla ni.
Imon är det folkhögskolan som gäller i 3 långa dagar... Suck...!

0 kommentarer: