BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, januari 30

Nyktert hela helgen =(

Idag var det lördag igen dåe. Och nykter är man som vanligt, om och om igen varje helg.
Nej nu får det fan hända något kul snart tycker jag.
Jessica när ska vi supa som riktiga fyllesvin igen? ;) Miss U babe! ♥

Jobbade igår 14-22 efter de åkte ja direkt hem, och tänkte tillbringa helgen här uppe.
Kom hem hit igår natt typ vid 23.00 lr nått sånt. Så hade föräldrarna lite fest här hemma med några bjärrkarlar. :P

Ligger här med lite ont i magen som har blivit en del av vardagen nu på något sätt :S
Slarvar lite när man inte är hemma, för allting hemma i Mora är juh laktosfritt. Förutom Andreas farliga saker han käkar...

Nyss tittat klart på Robinson Finalen. RÄTT person vann Robinson.
Robinson är ingen jävla lekstuga där man kan tramsa omkring och förvänta sej att några andra kommer göra jobbet åt en.
Där ska man vara en riktig överlevare. Hans vann i år! Grattis till segern. Yes!

Förra året vann Elinor som inte gjorde ett enda dugg i hela tävlingen förutom när hon kom till Final som hon tog tummen ur röven. Jävla kärring hon är alltså. Då skulle Jarmo har vunnit men nej nej nej, såklart vann den sämsta.

Vad roligt det hade varit med att vara med i Robinson, och se hur man själv hade klarat påfrestningarna. Jag är en riktig tävlingsmänniska och är en dålig förlorare.
Jag hade blivit grinig över att jag vore hungrig men de skulle inte fått gått ut över andra.
Jag skulle blivit arg på folk som tror sig vara bättre än alla andra. Ja osv. Listan kan bli lång.
Men oftast brukar jag vara en positiv och klumpig människa. =)
Vad tror ni själva, skulle jag vara en bra deltagare till Robinson? Eller hur skulle ni klara av alla påfrestningar.
Det är då en rejäl bantningskur som är lite pluss i kanten ;) Hihii...

Ligger här och funderar över livet...
Har även tagit lite nya bilder men har ingen sladd =(

Natti natt...

1 kommentarer:

jess sa...

Jag saknar dig hjärtat!