BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, januari 10

forts...


Så här ser älskling ut nu, med sin nya hårfärg.

Ganska ovant eller hur?
Älskling tycker också det är ovant. Han vet inte riktigt vad han tycker... Men han ville pröva ha håret svart förut. Så nu blev de så :P
Om han inte är nöjd får jag väl blondera håret på han och ha brunhårfärg igen ;) Haha...

Älskling ligger och tittar på The Shining just nu, han hade aldrig sett den filmen förut, missat flera klassiska skräckfilmer. Så jag har tagit hem alla Hajen filmerna som han inte heller hade sett. Gamla skräckfilmer har vi som tema just nu...
Men alla Fredagen Den 13:de filmerna (13st) orkade jag inte leta efter bland alla VHS-Band jag har hemma. Räknat dom förut för lääänge sen. Va över 600 filmer. Kändes lite antikt när man letade filmer på dom banden. Hahaa...

Jag sitter och letar efter nya maträtter på internet man kan pröva på. Men allting är juh s simpelt och verkar inte vara något WOW direkt.

Har ni några förslag på maträtter kommentera gärna! :P

2 kommentarer:

Nina sa...

Hihi tack :)
Ni får ha lite bebisverkstad snart då kanske ;)
Allt bra med dig annars?
Kram

Nina sa...

Hehe okej :)
Nej ni behöver inte stressa direkt, ni har tid på er att skaffa barn :)
det som är lite jobbigt när man har ett barn, är att man vill ha ett till inom en viss tid så att det inte blir för stor åldersskillnad, men om man inte har något barn så behöver man inte stressa :)

Jo då förutom graviditeten så mår jag bra. :)

Kramar