BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag, januari 12

Min bäbis kommer snart :D

Ååå vad jag saknar min bääbis, men snart kommer hon :D Mamma åker med henne sen ska jag ut och köra med det käraste jag har!
Ja just ja, glömt att blogga och hålla er uppdaterade om vad som hänt ;)

Igår morsse när jag skulle till jobbet och jobba natt så startade inte bilen ännu en gång.
Och då måste det juh vara fel på batteriet konstaterade vi. Ringde till pappa och han sa då han med, mitt bilbatteri har varit dåligt länge. Så älskling fick skjutsa mig till jobbet och hämta mig kl 9.00 i morsse.
Mamma hämtade min bil, Andreas hjälpte henne att kabla igång den så hon kunde ta sej hem.
Pappa åkte ända från Lima på kvällen för att fixa min bil och åka upp skittidigt igen.
Stackarn... Vilken familj jag har. Ställer alltid upp! Mamma har köpt ett nytt batteri till mig. 1000lapp åt helvete =( Som jag ska betala tillbaka... =(

Väcktes nyss halv Ett av hyresvärden som lämnade post, ovaken som fan öppnar dörrn i pyjamas och skämt ut mig ännu en dag.
Mamma är och handlar med min bil så hon kommer när hon är klar... :D

Sen ska jag och älskling åka och göra massa ärenden och handla osv...

Jag somnade 05.50 idag, vet inte varför och skulle upp kl 7.00 fy faan. Så jag och älskling la oss sov när vi kom hem för han hade tydligen inte heller sovit något inatt.
Sov som faan. :P *Hiihiii*

Nu ska jag äta frukost UTAN mjölkprod. På jobbet prövade jag ändå om de gick. Nej nej nej skrek min mage och fick skiiit ont i magen. Usch!

Provia blire nu :P

0 kommentarer: