BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, januari 22

Fredag kväll...

Idag är det fredag och jag ska jobba på Slussen ikväll från 16-19:30. Ni som vill träffa mig kom till Slussen och va lite social :P

Idag vaknade jag och älskling kl 10, så fick jag ett sms av Jessan. Som brukar va spontan av sig. Kanske därför jag tycker så grymt mkt om den tjejen :P
Fick stressa lite för att hinnna klä på mig och slänga på mig lite mascara.
Vi sågs på Kajen och gick på Mora lite. Vi handla parfym. :D

Så lunchade vi med Helmers Bakpotatis, muuummss. Så jäkla gott! Alltid lika kul att vara med den bruden! :P
Jessan har satt griller i huvudet på mig att göra en speciell sak. Som jag absolut inte får för älskling. Men jag vet inte jag själv heller riktigt :P *Hiihii*

Sen har ja vart hem och lagat kyckling gryta till älsk för nu är han hemma en sväng och ska äta innan han börjar jobba igen. Han har delad tur.

Och jag börjar nu snart jag med... Vi ses...

Får se om Fiaa kommer på besök ikväll kanske, Det visar sej :P

Längtar tills imon!!!! :D

Herrååå...

0 kommentarer: