BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, januari 21

Klumpig.se !!!!

Minns ni ( ni som följt min blogg ) att jag sprang rätt in i dörren en gång och fick hjärnskakning?

Dessa has done it again!! Som Pölsa skulle ha sagt: "Jävla Oflyt Hela Tin" *haha*

Kan börja med att säga. JAG HATAR MIN DATASTOL!!!!!!

Och ändå sitter jag på den, funderar skarpt på byta till en vanlig köksstol att sitta på.... :S

Jo händelsen:

Skulle sträcka mig efter fjärkontrollen som låg i sängen när jag satt i datastolen vid skrivbordet där min laptop är.
Så klart så flippa stolen och tog i nattduksbordet breve sängen, och fick de på ena foten. Stolen flög över mig och träffa mig i huvudet. Och armstödet fick jag rätt i sidan, just där där det gör så jävla ont bara nån tar i, rätt i revbenen. Ajj ajj ajjj!
Hur fan lyckas man?

Så nu haltar jag lite lätt, har ont i sidan, och fruktansvärd huvudvärk. Så gjorde allt för att lindra smärtan i huvudet. Gick jag ut och tog en rök... Funka inte. Just nu dricker jag min andra grogg.
När jag kunde tagit en värktablett när jag kom på att jag hade... *IQ-Fiskmås*

Sitter och lyssnar på musik ur hemmabio:t, som har världens sämsta ljud. Hade vart bättre och ställt bilen utanför här. Men då hade hela jävla Öna blivit sura...

Pratar med en barndoms vän på msn som va sugen på en grogg ;) Hahah

Nej nu ska jag nog fortsätta vänta på älskling tills han slutar och berätta allt som hänt åt mig idag... :P

P.s Någon mer som lyckats få hjärnskakning fler än 3 på ett år? :S
Vet precis hur det känns så försöker bedöva det med samma metod som huvudet gör mot mig.
Jag vet att det är idiotiskt men ja va sugen.... :P

0 kommentarer: