BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, januari 21

LYCKA !!! =)


Jo som ni såg i förra inlägget var jag grymt sugen på göra slut på "lite" pengar...

Så pappa följde mig och titta på en skoter nu ikväll som jag såg tidigare idag.

Det blev ÄNTLIGEN ett skoterköp :D Wohoo!
Som jag har längtat och tjatat -"Jag vill ha en skoter"
Älskling har hört de ganska mkt på senaste tiden :P *Hihii*

Han vet inte om något än får se vad han säger när han kommer hem och sätter sig och tar lite tid framför datorn. Han läser juh min blogg... =)

Ska hämta den på lördag för dom ska ge min nya bäbis service. Så pappa kommer ner med släpvagnen...
Jag måste bara säga att jag har världens bästa föräldrar, som alltid ställer upp.
Ni andra har också världens bästa föräldrar, alla tycker juh sina egna är det. ( iaf vissa)
Finns dom som även hatar sina föräldrar.
Jag är iaf skiiiitglaaad för att det äntligen blev av. :D Ler hela tiden typ. Fattar inte hur jag inte kan sluta le. Tänk vad roligt det är med leksaker ;)
Grövelsjön nästa!?!? :p
Har ingen bra bild på den så det får väl komma senare.
Det är iaf en Polaris Indy XLT 96:a, 3-cyl, dubbeldyna, 600m? , Färgen är svart, lila och rosa :D Soo Sweeet. Så nu kan älskling följa när jag vill ut på fiske tur... :D

Var egentligen tänkt att jag skulle åka upp till Östersund och titta på en skoter men att åka så långt var inte pappa så sugen på. :P

Nu är det bara hjälmen som fattas, om man vill ha kvar det lilla man har innanför pannbenet.

Ooopppss. Hoppsan. Det ringde nyss ett samtal från TheStudio och sa att jag och Jessan hade en tid där i Stockholm den 8:de Feb. Hade glömt att avboka.
Hade försej varit askul. Men såg sen på prislistan att 3 bilder kostade nästan 1000 spänn. Så då fick det fan vara.
Då får de duga med mina ego kort jag brukar ta nångång per halvår xD Haha...

Oj jisses vilket långt inlägg över lite lycka... Men man blir juh aldrig helt nöjd. Skulle seta fint med en fastanställning och en större bostad, fast jobb till älsk, och varsin kissemiss.
Sen hade jag varit nöjd (ett tag) ....

Näää nu ska jag nog ta och diska (bläää...) sen hänga upp lite tvätt sen ska ja titta på "Halv 8 hos mig" ikväll.... Ha de fint alla ni! <3

0 kommentarer: