BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, januari 10

Mätt...!

Usch vad mätt jag är... Jag och älskling har precis ätit Flygande Jakob. Laktosfritt så klart...
Nej nu har jag lagat mat i en vecka i rad. Tröttnat på att laga mat nu. Hade varit kul om älskling överaskade mig med nå nytt... =)

När vi skulle iväg och handla för några timmar sen så hade mitt batteri dött i bilen pga att jag eldat på som fan och spelat hög musik. Har juh baslåda i bilen så, Andreas fick knappt plats med startkablarna för de sitter så jävla mkt skit på batteriet (citerat av älskling) haha...
Viktigast av allt att ha ljud *hihii* Sen åkte vi runt en sväng och handlade med min bil... Det var inte så jäkla kul kan jag säga att stå och försöka virra upp startkablarna när det va -27 grader ute och mörkt som fan och såg fan ingenting...

Får se om jag få igång bilen imon, annars får han skjutsa mig till jobbet imon :P

Nu ska jag färga håret på älskling. Svart. Ska papparazza mig före och efter kort *hehe*

Bye bye!

0 kommentarer: