BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, januari 9

Nu är jag och älskling hemma igen, När vi kom hem till stugan var det 8 grader här inne. uuuusch vad kallt...!
Nu håller vi på eldar på med alla element...

Älskling har fått bilen lagad, termostaten var trasig så det var snorkallt att åka i älsklings bil.
Och jag och brossan har åkt en skotertur idag. (varsin skoter)
Så jääävla roligt. Fy fan vad kul det var. SÅ kul har ja inte haft på länge. Så nu MÅSTE jag köpa mig en skoter. Men dom där pengarna som ställer till det för oss alla vanliga människor.

Älskling har färgat håret på mig nyss, Kom nyss ut ur duschen... :D

Det var roligt och mysigt att vara hemma igen. Åt langos med mamma, tog en tablett mot min allergi och det funkade faktiskt ganska bra. Tur att det inte va så mkt mjölkprodukter, bara gräddfilen.

Ååå vad jag kände mig lycklig upp på en skoter igen :D Friheten. Snabbheten att åka fort som fan utan att nån klagar. *hehe* Var lite ovan men det gick fort över...
Ska fixa ledigthet då jag ska ta förarbeviset, för såklart jobbar jag då...

Ååå vad jag känner mig glad, ler hela tiden. Min nya bebis kanske blir en skoter, + bilen och min älskling. Många kära barn :P haha....


[ Kolla visst ser det underbart härligt ut!!? ]
En ny kärlek har kommit, längtar!

Nej nu ska jag försöka få min älskling att mysa med mig i den super kalla sängen...

Natti natt!

2 kommentarer:

therese sa...

Hej! :) jag jobbar med en 2 årig tjej och kommer vara mycket på en motorisk förskola kan man säga. Så jag kommer jobba mycket tillsammans med specialpedagoger osv. :) Jag fick ett fast jobb så det är inget vik eller nått :) Känns faktiskt kanon! Förutom vaken näterna :/ men det ska jag väl inte ha på schema sen tror jag. Går det bra på Molle? kram.

therese sa...

Tanx :) Har du fortfarande långvik där? kram