BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, januari 2

Mjölkproblem!?




Kom typ nyss hem från jobbet, fick sluta tidigare =)

Har diskat, tagit igen tvätt som torkat, och gjort pannkaks smet. Ska testa att äta flera än två st. och se hur ont jag får i magen. Så ska jag fan gå till sjukhuset och se vad det är för fel på mig när jag äter/dricker mjölk... :S
Jessica, har inte du också problem med mjölk?

Jag har mjölkmage eller haft det ett tag... Jag ser bokstavligt talat gravid ut när jag äter pannkaka eller dricker mer än ett glas mjölk. Jag får jätte ont i magen. Förut har de gått bra men de har blivit värre och värre...
Jag trodde man inte kunde bli allergisk på senare tid. Jag trodde det var något man alltid haft. Som tex mina andra tusen allergier har vart med från första början + min astma...

Det är juh tydligen skillnad på mjölkprotein och laktos. Har pratat med älskling och mina arbetskollegor om detta. Som tycker att jag ska kolla upp det.
För det blir juh problem, jag kan inte leva normalt isf. Måste ha annan kost hemma, på jobbet och i skolan. :S
Fan vad jobbigt det kommer bli. Jag har nog med dom allergier jag har! Så ska ännu mera komma och göra det jobbigt för mig. Jag har nog mest otur av alla jag känner tror ja :S
Och jag som älskar Oboy, men mamma erbjöd sej att köpa oboy till mig på påse som man kan blanda med vatten. Men är det inte mjölkpulver i det?
Finns juh också mkt i min släkt att många i tål mjölk. Jag gruvar mig så himla mkt nu för att jag ska få diabetes när jag blir äldre, för det finns också i min släkt. Och cancer och gud vet allt...

Nej usch vilka funderingar jag har. Det är bra med blogg att skriva av sej när man behöver...

Men måste bara slänga in en bild och säga att JAG SAKNAR DEJ JESSICA!!


[Hon kommer troligtvis strypa mig nu
när jag la in den här bilden-
vi var kanonfulla var några helger sen]
Haha
Love u bejbii!
För att se min bästa väns blogg klicka här -->Jessica!






Visst är hon söt? Vi är juh lika iaf med tungan där ;) Hihi!





Nu ska jag göra pannkaka från helvetet med mjölk! Går juh att göra pannkaka på vatten men ja måste iaf pröva en sista gång...

Bye bye!

1 kommentarer:

jessicatheking sa...

hahah men va fan :P Älskar ig hjärtat!! Tänk på att jag har lite bilder på dig med... mouahahaha som jag banne mig ska lägga ut på MIN BLOGG!!! Hahaha..<3<3<3