BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, januari 1

Nyårsdagen...


[Skit svårt att hinna knäppa kort med mobilkameran, glömde digitalkameran hemma]

Japp nu är det nyårs dagen, och alla affärerna är stängda, och nästan alla ligger och är bakis...
Inte vi, vi drack inte så himla mkt igår iaf. Men trött är man... Vaknade i morse att jag höll på ramla ur sängen och älskling tog tag i mig, annars hade jag ramlat... :D Haha.
Älskling sa att mina ögon va lika stora som golfbollar. Fan vad rädd ja blev. Ligger och sover så skönt så vänder man sig lite :P hehe

Jo hur var eran kväll/natt igår då?

Första gången jag firade nyår i Mora, för jag tänkte det skulle vara lite mer fyrverkerier än i Bjärre...
Det var det visserligen, men inget märkvärdigt... Ska man se stora fyrverkerier ska man vara i New York lr nått...

Började kvällen med middag och nyårsdrinken till. Aaas god!
Mätta blev vi. Tog de lite lugnt och lyssna på musik och satt vid datorerna och sen skulle vi se nån film men alla va så dåliga så vi stängde av dom...

Vi började gå ner till Mora men när vi va på bron så hämtade Jessicas karl Ola och Co upp oss med deras raggarbil.
Åkte runt lite med dom. Synd att Jessica jobbade. Gud vad jag saknade henne! :(

Sen släppte dom av oss vid Tingsnäs där vi mötte upp Börje och hans tjej. Så smällde vi av raketer :D Wohoo. Fan vad kul. Men när jag och hans tjej skulle smälla gick nått snett. Raketen fastnade och flög ner i snön, så det blev världens jävla smäll. Läskigt...!

Men kul var det iaf... Fan vad kallt det blev på kvällen. När vi väl kom hem så gick vi och smällde av våra sista raketer. Då det var helt tyst i hela Mora kändes det som.
När vi kom in igen så la vi oss i sängen och värmde varandra. ussch så jag frös... Mysigt !
Älskar dej älsklinng !
Såg Myth Busters och somnade vid typ 03.00.

Nu sitter jag här och kikar runt medans älskling försöker laga sina nya baklysen som gått sönder :( Sen ska vi troligtvis till hans syster Sandra och Håggen ev. för älskling ska laga datorerna deras.. Hehe. Data experten.

Sen ska vi äta lite tacos idag. Mumms...

Nej vilket långt inlägg det blev. Slänger in lite bilder med...

Nyårsdrinken
Finbilen :P

Raket :P

Nu drar vi, så måste stänga ner här...
Bye bye!

1 kommentarer:

jessan sa...

Haha MIN RAGGARBIL JUHE!!! :D