BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, januari 8

Nattblogg!

Idag har man bara jobbat, kom hem och så orkade vi inte göra någon mat för vi var så jäkla hungriga så vi beställde mat från Meral´s ist. Älskling åt Önaspecial och jag åt en Havets Sallad. Muummsss!

No more pizza! Ost på den juh =(

Idag har jag lärt mig massa nytt om min numera livsstil som laktosintolerant! Vad jag kan äta och inte. Jag visste inte att vasslepulver innehåller laktos. Inte undra på att jag haft lite småont i magen fast jag slutat med mjölk!
Men nu ska det bli ändringar! Det är juh en hel vetenskap på vad man får äta och inte, av en vän som också är laktosintolerant...

Idag gjorde jag ca 30 situps bara så där. Det var så himla roligt och träna förut, Vet inte vart gnistan tagit vägen. Soffpotatis.se! Myyysiiigt! Haha...

Men jag och Jessan ska åka till badet träna och simma och sola lite solarium nångång. Ska försöka få älskling att simma några längder med mig nångång :P

Får se hur länge jag har den gnistan nu då... Magrutor som man en gång haft. =(
Min mage är inte lika stor som den har varit. Alltid vart uppsvälld av all mjölk. Och nu ser den iaf normal ut... Tänk vad en allergi kan vara positiv ändå.
Men finns juh massa saker jag inte kan äta. Chips, choklad allt sånt där jävla gott med massa socker. I LOOVE! Får se om man får abstines efter sockerbegäret eftersom man inte äter samma.
Nej jisses nu blev det nästan en tränings och matblogg...
Jag är något mellanting. Mest den soffpotatis och lata människan. "På söndag ska människan vila" - står det i Bibeln. Jag har söndag varje dag nästan. *hihi* Förutom jobbet och alla sysslor man kan göra. Så det blir ändå inte lika mkt film- och tv tittande som man önskar.

I helgen är jag LEDIG! Ska försöka plugga, men vill säkerligen hitta på något roligare som vanligt... Nej nu är klockan mkt...

Sängen HERE I COME!! ♥

1 kommentarer:

jess sa...

du dessa, ost är det inge fel på om man äår mjölkallergisk, så länge den är hårdlagrad! Alltså också riven ost, men man ska inte äta mjukost/fil/mjölk/smör..
Du kan fråga mig om recept sen! om du behöver, jag har kassor med knep för att få maten riktigt god :) med du kan äta riven ost och smörgås ost så länge den är HÅRDLAGRAD :) Puss på dig sötnöt!
och det är klart att vi ska röra på vårat fläsk tillsammans :D hihi!!