BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, januari 8

Hemma bäst men borta bra...


Nu ska jag hem igen. HEM till Kära Familjen i Bjärre... Ååå vad jag saknar det!
Men det är bekvämt att bara och åka o handla när man ska göra det och slippa åka så långt.
Längtar tills jag får mitt egna hus, där jag kan ha garage så bilen inte behöver stå ute och va svinkall. Rena lyxet juh.
Man inser inte hur bra man har det förän man har förlorat det, brukar dom juh säga. Förlorat det har jag väl inte heller. Jag kan komma hem när jag vill och flytta tillbaka. Tryggheten finns där alltid av en familj som älskar en!
Jag ÄLSKAR MIN familj.

Jag ska bara göra mat nu. Det blir kassler och ananas i ugnen. Suck, vad det är tråkigt att alltid behöva göra mat... =(

Nej skriver ev ett inlägg lite senare...

0 kommentarer: