BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, januari 14

Plugga om en timme...


Ja nu ska jag fan ta tag i pluggeriet! Jag har försej gjort allting i huvudet och anteckningar osv. Men att skriva rent det så en annan person fattar vad man beskriver är inte det lättaste. *hehe*

Jag och älskling har nyss ätit bakad potatis med egen skagenröra. Men nog är det alltid godare när man äter på KaffeStugan xD

Vi tittar på True Blood, alla säger att det är en sån bra serie så jag måste bilda mig en egen uppfattning.
Jisses vilka rabalder det är runt vampyrer just nu säger jag bara. Nya filmer om det överallt. Man har juh sett massa filmer om vampyrer som är gamla i sitt liv. Och alla är nästan likadana. Men den här serien och Twilight är något annat :D Stort plus till det :P
Sen är det juh massa sex i serien. Det tycker vi om! *Haha*

Älskling ska åka och jobba snart, han börjar kl 18.00 så då ska jag plugga. Får vänta tills han kommer hem så kan man titta på serien igen =)

Nu ska vi kika lite till ;)

0 kommentarer: