BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, januari 13

Inget skoterköp.

Var och tittade på en skoter idag, och älskling följde med.
Men det blev det inget skoterköp för mig inte. Men de fick han gott ha kvar. Motorn lät illa som fan. Sprickor i både huv och dyna. Nej nej nej!
Tror inte han kommer få den såld iaf.

Annars har jag sovit för länge idag igen, eftersom vi va uppe till 3 ungefär...

Nu ska älskling för en gång skull göra mat... :D Wohoo.
Egen panerad rödspätta med något till. Han får bestämma. Tänker inte lägga mig i nå!
Gud vad skönt!! Får se hur det blir då.
Mästerkocken *haha* Han säger juh själv att han inte kan så mkt att laga mat, men är utbildad kock. Jävla skitskola dom har i Mora. Det är juh bedrövligt... Jag har inte gått någon kurs och kan laga mat. Herregud det kan väl inte vara så svårt. Bara att slänga i nått juh.

Nej nu ska jag bara lata mig, Har huvudvärk sen igår och de sitter i än. =(

Ha de fint allihopa! Får se om det blir att träffa Jessan imon, :D

0 kommentarer: