BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, januari 23

Skotertur ♥

Ja, nu ligger jag i sängen och tar igen mig lite efter skotertur på några timmar =) väntar jag på maten som ska bli klar :D Det blir fläskfilé och potatis i ugn.
Gud så skönt att slippa göra mat!

Jag gjorde Flygande Jakob hemma i Öna till mig och Andreas. Efter maten så skulle Andreas åka till grannen och installera om hans dator.
Så då passade jag på att åka hem när han skulle vara borta. Så jag, pappa och brossan har åkt skoter.
Fasen vad fort de gick över sjön. 100km/h lite över hann inte kolla :P

Så mötte man lite folk i spåret. Bl.a. Sofiaa och nån till ;) Trevligt trevligt...!

Imon blir det mera skoteråkning, ska bara ner på bynn och tanka först *Hihiii*

Usch vad man luktar avgaser nu, och de svider lite i ögonen efter det å :P

Hade varit jätte kul om älskling vill följa med mig nångång. Har juh dubbeldyna så han får plats :D *Blink blink*

Ne nu ska jag se vad resten av familjen gör =)

1 kommentarer:

Sofiaa sa...

Ah det var nice med en tur på skoter!