BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag, januari 24

Mysdag!

Idag har det varit riktigt mysigt :D

Vaknade kl 10.30 och tänkte jag skulle gå upp. Men somnade såklart om igen och vaknade 12.30, så då var det bara skynda sig att gå upp och göra sig i ordning.
Var ner på bynn och tankade två dunkar fulla med bensin xD

Klä på sig skoterkläderna och dra iväg till Såvåldbjär. Satan vad fint det var där uppe :D Synd att man inte hade riktiga kameran med sig. Så det blev bara några kassa mobilbilder =(

Nästa gång ska ja ta med riktiga kameran och ta med lite varm oboy i termos. Finns det något härligare? Skit trevligt ida med brossan och pappa =)
Jätte kul verkligen!

Lyckades såklart fasta under en rot med skidan där det var som snedast :P *hihi*

Slog i benet i skotern när jag tog full gas i en brant backe :P Fast jag tänkte mera på hur de gick med skotern än mig själv. Blir ett fett blåmärke där sen =)

Träningsvärk har man lite grann dåe, lär väl kännas mera imon...

Ska börja jobba natt kl 22 inatt och slutar imon kl 11. sen e ja ledig tills på torsdag.

Andreas är borta hos nån ( vet ej vem ). Har kommit hem för att duscha för man luktar juh massa avgaser *hehe*
Knappt sett han på hela helgen...

Slänger in lite bilder :P


Bäbis ♥

Så fint, vilken utsikt. Såg över hela bynn ändå upp till Klitten :P
Synd att man inte hade den riktiga kameran med sej =(

Nej nu ska jag hänga upp tvätt...

1 kommentarer:

Micka sa...

Tyckte att bilderna blev rätt fina ändå. :)

Puss! <3