BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag, februari 8

Fullt upp idag...


[Ny bild-tagen idag]

Japp, ligger i sängen och skriver några rader. :P
Idag har man haft fullt upp. Jobbat och idag har det gått skit fort och roligt var det att komma tillbaka till arbetet :D
Sen efter det så har jag vart på Polaris och hämta en grejj och beställt flera grejjer xD
Lämnat en bok på bibblan, varit på stan och handlat lite smått. Måste shoppa mera nån dag =)
Sen har jag slutligen varit på mitt andra jobb. Saknat dom så himla mkt :D
Sen åkte jag hem... :P Och är nu helt slut.

Jag mår bättre nu iaf. När man e ledsen så känns det som hela världen bara rasar nedanför ens fötter.
Allt känns meningslöst ibland. Men livet går vidare och man har sina med- och motgångar!
Det är bara att använda sig av mitt citat "Glöm dina bekymmer, det kommer alltid nya".
Tänk vad en kram eller tre kan göra av den man älskar mest! =)

Älskar den här människan så otroligt mkt!

Andreas

Äkta Kärlek


Tävling!
(Som knappast någon kommer delta i :P )
[Mobilkamera bild]
Har även gått promenad idag på jobbet.
Så fin bild på himlen.
Den som gissar rätt vart bilden är tagen,
skänker jag 20 kr.


Imon blir det upp tidigt igen. Fast jag börjar 14.00 så ska jag uträtta lite ärenden innan =)

Nu ska jag fortsätta kolla runt lite på nätet,
och kanske se en film om jag inte hinner somna innan :p

0 kommentarer: