BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag, februari 11

Städa =(


Hej hej alla läsare, var ett tag sen jag skrev nu igen.
Men jag har faktiskt annat för mig att göra än att sitta vid datorn...

Just nu sitter jag och äter *host* frukost... *Hehe*
Vaknade vid 13 idag :S Sov morgonen jag inte haft på ett tag. Gudomligt skön!

Älskling fick lov jobba idag, dom ringde och väckte oss i morse vid 07. så han kommer inte hem förens 22.00 nångång....

Idag ska jag faktiskt städa. Jag hatar att städa, men det måste juh göras...

Igår köpte jag alla -ans dag presenter =) Så gjorde Andreas och jag hans älsklingsrätt. Flygande Jakob :D Så nu är det en hög med disk jag ska ta itu med. Bäddade rent sängen igår iaf. Men resten ska jag göra idag:

  • Tvätta massor + hänga upp. [/]
  • Diska [x]
  • Dammsuga [ ]
  • Skura golv [ ]
  • Damma av [ ]
  • Gå ut med äckel sopor [ ]
Sen ska jag försöka hinna ta det lite lugnt också. Hade velat tagit en promenad i det fina vädret men får väl se hur det blir med den saken...

Har försökt få ner en film som jag har hemma i Bjärre men på VHS tyvärr. Ingen som seedar den =( "The Goonies" nån som har sett den? Älskar den. Jag är mest för äventyrsfilmer :D
Så jag sitter och lyssnar på en låt med Cindy Lauper med - goonies R Good enough.
Som kommer ifrån filmen. :D Här är det 80-tal som gäller just nu. *haha*


Men nu ska jag fortsätta städningen. Bläää!!!

0 kommentarer: