BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, februari 6

Godis :D

Ja här sitter man och skriver blogg mitt i natten :P
Har inte hänt så mkt mer att man har varit sjuk, så därav har mitt skrivande ej varit på topp... Det kommer och går det där med att skriva blogg =)

Klockan är just nu 01.45. Och hur pigg som helst. Vi har lyckats vänt om dygnet jag och Andreas nu när vi är sjuka... Fast det är juh fredag också som tur är...

Idag har vi haft sovmorgon som vi haft ganska många dagar här nu... Värst är förkylningen på morgonen och kvällen/natten. Så nu svider det i halsen... =(

Idag har jag jobbat på Slussen och träffat alla underbara ungdomar och personal där :D
Så himla roligt att vara där... :P Satt och spela Chicago så jag satt kvar efter kl. 19 fast jag hade slutat jobba :P
Älskling va hemma och hade gjort färdigt mat till mig (som jag inte visste) det var juh så kul och spela kort :D
Älskling hade gjort kycklig med ris och med nån burk sweetsour sås lr hur de stavas... Mums!

Så jag tvingade älskling att spela kort med mig på kvällen. Jag Vann! :D Woho. Inte ofta jag gör det...
Lite senare myste vi till det och gjorde kladdkaka med hallongrädde med hallon och björnbär...
Gud så gott det var. Världens Sockerbomb!
Äter typ aldrig godis och saker med socker i numera.
För allt det goda som jag inte kan äta längre är de socker i.
Men idag unnade jag mig att köpa lite sura godisar.
Mitt riktiga godis är numera vindruvor :D 2st kartonger med gröna och röda vindruvor. Det är fan GODIS det :D
Kan säga det också att jag äter aldrig ljust bröd. Men boven i mitt ätande är såklart oboy:en och läsken... :P

Kul att man börjar bli någorlunda kry. Men långt ifrån frisk!

Har massor av saker att göra egentligen som man inte gör (som vanligt finns det roligare saker att göra)
Måste plugga snart så det inte blir i sista stund som de brukar bli. Hade varit lite enklare när någon tjatar på en :P (Som det var när man gick i grundskolan)

Nej nu ska jag krypa i pyjamasen. Slänger in lite bilder med ;)

Efterrätten =)


Min Sambo/Fästman är sugen :P

Det var allt för den här gången. Natti natt :P

2 kommentarer:

Andreas sa...

Muuuusigt

Micka sa...

Mums filibabba :D!


<3