BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, februari 3

Yr i bollen :S ★

Hej hej nu skriver man blogg igen...

Yr i bollen. se är jag! Så himla jobbigt det kan vara att vara sjuk! Helt orkeslös...

Skit ont i huvudet, yr och allmänt hela jävla slut.
Det känns som man har 100kg:s hjälm på huvudet.
Idag var jag hemma från skolan igen, missat två dagar =(
Och så har jag även sjukskrivit mig från jobbet imon =( Aldrig att jag hade orkat jobba :(
Nu är man bara hemma och går omkring i myskläder och latar sig.

Men jag och älskling fick lov pallra oss upp idag för att handla mat, åka till Polaris Center och hämta ut grejjer jag beställt + att de kommer flera grejjer som inte kommit ännu.

Vi har nyss ätit tacos. Allt smakar inte så himla gott som de brukar. Hade helst hoppat över all mat egentligen men måste juh ha näring för att bli frisk.
Jag och älskling har haft fram ett förråd med mediciner, vitaminer, och halstabletter m.m.
Bedöva lite ont. Men så fort medicinen slutat värka mår man lika illa igen.
Går på morfin (hostmedicin) och smärtstillande för att orka kliva upp :S *Illa*


P.s Jackie vann juh Paradise Hotel som jag skrev i ett tidigare inlägg. :D
Men min favorit i PH var juh såklart Cimon.
[Älskling håller nog med- han har tittat med mig ;) ]

Ååå vad jag saknar min bäbis ♥
-Vill bli frisk NUU!!

Nu ska ja nog hänga upp lite tvätt innan jag lägger mig i den efterlängtade sängen.

0 kommentarer: