BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag, februari 20

Grillparty :D

Ikväll blir det party hemma hos Jessan och Ola :D
Grilla och supa =) Fasen vad trevligt.
Var ett tag sen man var ut och festade... Kommer bli en kanonkväll känner jag på mig redan nu...

Ska alldeles snart börja göra i ordning mig och packa lite smått och gott xD

Jag och älskling var juh dit i torsdags och fikade Jessica´s goda äppelkaka. Den var väldigt god, och mätt blev man :D Sen såg vi en skitkass film :P Men vi hade superkul som alltid... =)

Ikväll ska vi bli fulla som aaas...


Kvällens/Nattens dricka blir såklart Bacardi Breezer.
Så hittade jag alla dom här smakerna.
Vart är alla?
Hade vart kul o pröva flera smaker än 2st!
Hihii...

Nu ska jag packa med mig kameran så man ser dagen efter vad man gjorde för hyss. *Haha*
Vad ska ni själva göra ikväll? :P

0 kommentarer: