BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, februari 19

Ensamt....



Fy fan vad ensamt det känns =( Ibland är det skönt att bara få rå om sig själv och vara hemma...
Men nu är älskling hemma och jag känner mig fortfarande ensam? =(

Får hoppas den här helgen blir till något bra att han vill hitta på nått kul...

Om man ändå fick ha ett husdjur. Allting skulle vara så himla mkt bättre. Att ha nånting att se framemot när man e på jobbet att komma hem till djuret och gulla med det ;)

Nej det är tråkigt när man inte har någonting att göra. Diskat har jag gjort, tvättat 2 ggr.

Ska väl plugga som är så "himla roligt" ist då. Helgen verkar inte bjuda på nånting annat.

Har vart på Frisk och knäppt ID-Kort iaf... Sen in på Bolaget en vända. Kanske blir en grogg ikväll lr nått...

P.s.
Jag vill ge Kritik till Mora SystemBolag! De har bara Apple, Ananas och Redberry´s (sourz).
Hade velat pröva den lila och den blå... Ska man behöva åka till Falun/Blg för att köpa sprit?

Dagens Hiss: Sovmorgon
Dagens Diss: Bolaget

Nej nu ska jag ha in nån film på usb:et så man kan kika på ikväll...

0 kommentarer: