BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag, februari 19

Inget går som man planerat =(


Fan jävla skit säger jag bara!!! Lite små sur här nu faktiskt...

Var tänkt att hela familjen och min älskling skulle åka hem till Bjärre i helgen och fiska öring.
Men pga av försenad leverans från Polaris Center så fick jag inte mina plastbelag i tid. Och då går det inte åka. =( FAN! Alltid är det så. Men där är det också billigast. Nästa gång ska jag fan beställa nån annanstans och betala det dubbla för att det går dubbelt så fort!

Så vi skulle ta det en annan helg då det inte snöar och kommer vara -15grader...

Pratade med pappa så sa han att vi kunde åka upp till Sälen Fjällen och åka nångång framåt påsk :D Så glad jag blev... Pappa har juh köpt en till större släpvagn då både min och hans får plats.
Och brossans skoter får plats på våran gamla blåa släpvagn :D Wiiii!!!

Och jag är juh ledig och har INGENTING att göra. Vad ska man göra. Det var mkt länge sen både jag och älskling hade en helg utan måsten.
Så vi funderar om vi ska hitta på något kul, nu när vi är lediga tillsammans...

Nej nu ska jag ut och borsta av bilen, och åka ner på Mora och knäppa nya ID-Kort som jag ska ha på förarbeviset (nya regler). Kanske springer in på Bolaget med ;)

Vad ska ni själva göra i helgen? :P

0 kommentarer: