BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag, februari 17

Jag är KÄR på nytt!

Jag har sitter här och är fruktansvärt FÖRÄLSKAD!!! :D

Jag lyssnar på Erik Linder på YouTube. Fullkomligt ÄLSKAR hans röst. Går inte att inte sjunga med i dom underbara svenska sångerna! (Som jag nu fick lov ha på bloggen också :P )
Ryser varje gång jag hör han.
Sen jag och Andreas såg han i Talang 2009 då han sjöng "In this heart" blev mer än jag berörd av hans sång. Älskling tyckte också han var asbraa...! Vill ni se det klippet kan ni klicka här!
Tur att inte älskling är hemma så jag verkligen släppa loss :P *Haha*

Jag har hunnit hängt in tvätt, startat en ny maskin och diskat upp efter oss sen igår :D
Idag har jag verkligen skiiiiiiit ont i foten!!! =( Så jag har tagit av mig fotleds stödet och vilar foten lite. Men det måste på snart igen :p

Ska faktiskt titta på en film ikväll på 4:an som jag aldrig sett tidigare. Wow en svensk film.
Jag INTE har sett... "Vuxna Människor".
Tänk vad Sverige är UNDERBART! Så In Love! Svenska filmer, svenska sånger, vi har alla 4 årstiderna. Tänk vad tråkigt att alltid ha sommar och inte kunna längta till den, eller att inte ha någon snö på vintern! Eller är det bara jag som är nöjd att Sverige är som det faktiskt är!?
Tänk vad bra vi har det egentligen?
Så klagar vi ändå på hur vi ser ut och grejjer vi inte har osv.
Medans det finns alltid dom som har det mkt värre....
Det var dagens kloka ord från mig.
Jag kan tycka till något vettigt jag med ibland xD
Men klaga lite gör vi alla ändå, det känns bättre på nå vis då.
Men alla vet egentligen längst inne hur bra vi har det.
Försök se det positiva i livet ibland. Det är inte alltid det är på topp heller.
Tänk vad en bra dag kan göra :P *Haha* Skrattar åt mig själv lite granna med ett leende på läpparna...

Imon kommer jag hem till Jessica som är en annan kärlek i mitt liv. :P


Jag önskar du finns kvar
när solen stiger
När natten blivit dag
vill du ha mej då?

För jag vill öppna
mej för dej
när solen stiger
När månen blivit hel
vill du lyssna då?

För ännu doftar kärlek
och hoppet blir till tro
Ännu blåser vindar
som stillar sig till ro

Jag vill alltid ge dej tid
att ta emot min längtan
Och jag hoppas du tar vid
när min tro är svag

Fast jag vet
att det är svårt
när solen stiger
När allt är naket klart
kan du se mej då?

För ännu doftar kärlek
och hoppet blir till tro
Ännu blåser vindar
som stillar sig till ro

Jag önskar du finns kvar
när solen stiger
När natten blivit dag
vill du älska då?


Kärlek som är det svåraste och härligaste som finns.

Dagens hiss:
Erik Linder
Dagens diss: Disken :P *hehe*

Nu ska jag sätta på fotleds stödet :P

0 kommentarer: